Akcja „Dom z serca” znalazła się w zestawieniu najciekawszych inicjatyw CSR przygotowanym przez „Gazetę Finansową”. W dzisiejszych czasach coraz więcej firm dostrzega potrzebę budowania relacji z otaczającym światem poprzez angażowanie społeczności lokalnych. Tym bardziej cieszymy się, że to właśnie „Dom z serca” został wybrany przez redakcję spośród wielu zgłoszonych inicjatyw.
Budimex od lat działa w oparciu o społeczną odpowiedzialność realizując szereg działań na rzecz społeczności lokalnych. Po każdej budowie, którą realizujemy zostawiamy po sobie coś trwałego i dobrego dla ludzi, którzy żyją w jej sąsiedztwie.
W marcu odbyło się uroczyste przekazanie kluczy Pani Magdzie i jej Rodzinie. Na wydarzenie zaproszeni byli wszyscy partnerzy projektu, interesariusze oraz media. Motywem do zorganizowania akcji „Dom z serca” była trudna sytuacja 16-osobowej rodziny Pani Magdy. W 2020 roku media zainteresowały się jej losem, ponieważ sąd zdecydował o odebraniu matce prawa do opieki nad jedenaściorgiem niepełnoletnich dzieci. Decyzja ta miała zapaść ze względu na trudne warunki mieszkaniowe. Dariusz Blocher, ówczesny prezes Budimeksu, poruszony historią,
postanowił pomóc rodzinie. W ten sposób narodziła się akcja „Dom z serca”, w ramach której, przy współpracy ponad 20 firm, w Wierzbicy koło Radomska powstał przestronny dom.
Partnerzy akcji: Budimex, OBI, .mdd, Orange Polska, RedNet Property, Black Red White, Porta Drzwi, RTV EURO AGD, AkzoNobel, Dyckerhoff Polska, FBSerwis, Candellux Lighting, Land Tech, TLC Rental, Algeco, Integrity Partners, Blue Energy, Fundacja iSowa, Clean Time, Confirme, Firma Krzak, Psujek Design, Procontent , Synertime, Komunikacja+