„Dom z serca” – ciepły dzięki FOVEO-TECH, bezpieczny dzięki firmie WIŚNIOWSKI!

W drugiej edycji „Domu z serca” prace idą pełną parą! W Brusach, w województwie pomorskim Budimex, generalny wykonawca firma BUDHAUS oraz Sponsorzy połączyli swoje siły i dokładają wszelkich starań, aby potrzebująca, ośmioosobowa rodzina jak najszybciej mogła wprowadzić się do nowego domu.

Podstawowe roboty wykończeniowe w budynku, takie jak tynkowanie ścian i wylewanie posadzek zostały już zakończone. Ze względu na dużą wilgoć technologiczną obecnie trwa proces osuszania domu. Ekipa budowlana ogrzewa budynek przy pomocy nagrzewnic, aby można było jak najszybciej przystąpić do kolejnych prac.

Elewacja zewnętrzna również jest już gotowa! Do jej wykonania użyto wysokiej jakości podkładu gruntującego oraz tynku silikatowo-silikonowego marki FOVEO TECH, która jest jednym z Partnerów akcji. Rozwiązania FOVEO TECH cieszą się pozytywną opinią wielu wykonawców i inwestorów. Kolor elewacji pozostaje trwały i odporny na działanie promieni UV dzięki zastosowaniu wysokiej klasy pigmentów, które pozwalają na utrzymanie estetycznego wyglądu budynku przez długie lata. Zawartość środków hydrofbowych daje odporność na osadzanie się brudu i innych substancji na powierzchni elewacji. Ponadto, zastosowany w „Domu z serca” tynk silikonowy wykazuje cechy samooczyszczania co jest kluczowe, ze względu na lokalizację domu w otoczeniu łąk i lasów. Specjalna struktura tynku FOVEO TECH oraz zastosowanie odpowiednich dodatków dają możliwość swobodnej wymiany pary wodnej, co pozwala  ścianom oddychać, a jednocześnie utrzymuje właściwości termo-izolacyjne budynku. Odpowiedni dobór składników powoduje szybkie utwardzenie powłoki zapewniając bezpieczeństwo świeżo wykonanej elewacji. Budimex dokłada wszelkich starań, aby materiały wykorzystywane do wykończenia „Domu z serca” były jak najlepsze pod kątem izolacji cieplnej, ochrony konstrukcji budynku, a także ich wyglądu zewnętrznego.

Dzięki zaangażowaniu renomowanej firmy WIŚNIOWSKI, czołowego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń, dom pani Iwony i Krzysztofa został wyposażony w trzy pary drzwi zewnętrznych oraz bramę garażową najwyższej jakości. Drzwi zewnętrzne często są uznawane za wizytówkę domu, a te które zainstalowano w „Domu z serca”, aluminiowo-stalowe drzwi zewnętrzne NOVA doskonale spełniają swoje zadanie. Są nowoczesne, o prostym kształcie, dzięki czemu dodają wejściu lekkości i elegancji, a ich kolor komponuje się z kolorystyką okien oraz dachu budynku. Ze względu na swoją konstrukcję, korzystny współczynnik przenikania ciepła i wyjątkowy design to doskonała propozycja dla pani Iwony i Krzysztofa. Ponadto, odpowiednia ochrona budynku przed stratami ciepła zmniejszy koszty ogrzewania, a szczelne oraz ciepłe drzwi zapewnią komfort domownikom. Eksperci z firmy WIŚNOWSKI do kotłowni zaproponowali drzwi stalowe płaszczowe ECO i MultiSecure EI30  o wysokich parametrów antywłamaniowych i przeciwpożarowych.

Brama garażowa nie jest jedynie zamknięciem garażu czy ozdobą elewacji budynku, choć na pewno to ważne. Przy jej wyborze należy zwracać uwagę na funkcjonalność, ochronę przed włamaniem, ale istotne jest również to, aby chroniła przed ucieczką ciepła. Segmentowa brama garażowa UniPro marki WIŚNIOWSKI to komfortowe rozwiązanie do garażu. Łączy to, co najlepsze: mocną konstrukcję z uniwersalnym designem, jakością, trwałością i bezpieczeństwem. Brama pracuje płynnie i cicho, a spokój użytkowania zapewnia szereg przemyślanych i nowoczesnych rozwiązań. Jesteśmy przekonani, że ekonomiczna i ciepła brama UniPro będzie służyła rodzinie przez długie lata.

Marka WIŚNIOWSKI od początku swojej działalności jest blisko klientów i wsłuchuje się w ich potrzeby. Niesienie pomocy oraz zaangażowanie w różne akcje prospołeczne wpisane jest w nasze DNA. Wiemy, że prawdziwy dom to bezpieczeństwo. Bezpieczeństwo rozumiane wielopłaszczyznowo – także w obszarze stolarki otworowej. Dlatego marka WIŚNIOWSKI dołącza do drużyny „Domu z serca” z misją wspierania bezpieczeństwa najbardziej potrzebujących rodzin w Polsce. Jesteśmy dumni, że nasze produkty mogą dodawać skrzydeł potrzebującym – mówi Urszula Kądziołka, Menedżer Projektów Marketingowych, WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.

Firma angażuje się w różne inicjatywy lokalne i ogólnopolskie. Społecznie odpowiedzialne działania marki podejmowane są w oparciu o przemyślane strategie. Pan Andrzej Wiśniowski jest założycielem fundacji Horyzont360, która wspiera rozwój obszaru Jeziora Rożnowskiego, buduje postawy proekologiczne wśród lokalnej społeczności oraz kształci dzieci i młodzież w zakresie stosowania najnowszych technologii w praktyce. Z inicjatywy fundacji powstał projekt Naukowa Wioska, który jest zaproszeniem do świata nauki i technologii dla najmłodszych. Dzięki zaangażowaniu zespołu projektowego, firma rozbudza dziecięcą ciekawość poprzez spotkania z nowoczesną technologią, podczas których najmłodsi uczą się przez doświadczenie, aktywnie uczestnicząc w przygotowanej z myślą o nich ofercie edukacyjnej.

– Jesteśmy dumni, że nasze produkty: brama UniPro, drzwi NOVA i drzwi ECO pomogły wykończyć dom dla potrzebującej rodziny wspieranej w ramach działań akcji „Dom z Serca”. To działanie bliskie filozofii marki WIŚNIOWSKI – od ponad 30 lat towarzyszymy naszym klientom podczas budowy wymarzonych czterech kątów – dodaje Urszula Kądziołka.

Dzięki takiemu zaangażowaniu Partnerów akcji już niedługo Pani Iwona i Pan Krzysztof wraz ze swoimi dziećmi będą mogli się cieszyć nową, przyjazną przestrzenią, dostosowaną do ich potrzeb, a zamontowanie nowoczesnych i energooszczędnych produktów sprawi, że budynek będzie ekonomiczny w utrzymaniu. Z tak wielu pomocnych serc, powstaje prawdziwy „Dom z serca”!